Witter dan ijzel - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Willemien & Leanne - WaarBenJij.nu Witter dan ijzel - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Willemien & Leanne - WaarBenJij.nu

Witter dan ijzel

Door: Leanne

Blijf op de hoogte en volg Willemien & Leanne

04 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Het is 13(!) uur later en 30 graden warmer, de deuren van het vliegtuig gaan open en de warmte komt ons tegemoet gevlogen.

Terugdenkend aan de reden van onze 2 uur durende vertraging; een vliegtuig voor ons dat was gaan slippen door de ijzel, is het vreemd nu deze warme lucht te voelen.
De passagiers die richting Amsterdam gaan, staan met een flinke zongebruinde kleur en ietwat sippe gezichtjes te wachten op hun plekje.
Het zien van deze mensen en het omhoogkijken naar de zon doet ons beseffen dat ons avontuur nu begint! Naar beneden kijkend zien we echter, met enigszins het schaamrood op het onze kaken, het contrast tussen de kleuren van de huiden. Onze benen zijn ongeveer net zo wit als de ijzel op het vliegveld in Amsterdam...

Wat fijn om te beseffen dat het voor ons nog 3 maanden duurt eerdat wij met zongebruinde huid en en sippe gezichtjes staan te wachten op ons plekje in het vliegtuig! Dit maakt het besef van onze ijzelbeentjes net wat minder zwaar:-)

We logeren tot donderdag bij de oom van Willemien, daarna krijgen we een eigen huisje! Het is hier prachtig --> zie foto en er wordt goed voor ons gezorgd. (goed om te weten voor de bezorgde moeders onder ons;-)

WIST JE DAT:
- We ontdekten dat je in het vliegtuig bakjes(!) water krijgt. waar je vervolgens jezelf moet transformeren tot kat om er fatsoenlijk uit te kunnen drinken? --> zie foto
- Leanne de eerste nacht doorgekomen is zónder muggenbulten! Wooehoeee
- Willemien één plekje op haar been vergeten was in te smeren met deet waardoor er nu 5 muggenbulten zitten?

• 04 Februari 2015 - 17:31

Luxe:

Hahahahaha. Lekker ladies! Hier sneeuwt het voorlopig nog even, dus jullie doen het beter dan de rest van de Nederlanders. Chill dat jullie geland zijn en alles toch nog goed is gekomen met vliegen. Geniet lekker van de Vitamine D! Liefs!

• 04 Februari 2015 - 23:38

Willies Liefde De Rest Van Haar Doeshi Leven! :):

Super leuk Willie en Leo ! Lekker kort verslag ook vergeleken de dafloristians van vorig jaar :) ik kijk er naar uit om naast alles van Willem via de app te horen ook hier op deze blog te lEzen! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen ! GENIET van alle moois deze drie maanden te beginnen met de zon! Heel veel liefde en als de tijd en tempratuur het hoelaat maak ik morgen een mooie sneeuwpop voor jullie!

Xxxxxx